Treningsplan uke 22

FORRIGE UKE

Mandag lp jeg og rjan en lang rolig kt p ca 90 minutter i Kbenhavn. Vi var heldige og fant et kjempefint stort omrde hvor vi kunne lpe rett utenfor hotellet. I tillegg var det kjempefint vr med masse sol :)

Tirsdag vknet jeg med vondt i halsen, men startet likevel dagen med 40 minutter rask sykling med liten motstand og en gjennomkjring av styrkevelsene som jeg pleier gjre. Jeg flte meg sprek p syklingen, men styrkevelsene var tunge. kten ble ca 80 minutter.

Onsdag var eksamensdag og siste skoledag fr sommerferie. Etter ha gjennomfrt eksamen syklet jeg direkte p trening og unnagjorde kt 4 i delml 2. Total distanse 9,722 km. Skuffende at jeg kom 8 meter kortere enn sist kt, selv om det er lite s er det i feil retning...! Men fulgte planen og kunne ikke komme lenger med det tempoet som var planlagt.

Torsdag hadde jeg og rjan en rolig lpekt p ca 1 time. Det var mer enn nok for meg denne dagen, for forkjlelsen var p sitt vrste og jeg hadde nesten ikke stemme. Sank ned i sofaen og ble sittende der i mange timer nr jeg kom hjem, men p kvelden ble jeg rastls og mtte ut for sjekke tilstandene med flommen langs Glomma. Jeg hadde bare tenkt meg en liten tur, men det ble ca 80 minutter i godt tempo :)

Fredag var jeg ogs ganske sliten av forkjlelsen, men den var hakket bedre. P planen stod det 40 min sykling og 30 min styrke, og det ble det. Begynner bli litt lei av disse ktene... Kanskje jeg skal variere med litt elipce n som jeg er kommet hjem til Bergen og vi har bedre elipcemaskiner p treningssenteret. Tror det er en god id! :)

Lrdag lp jeg kt 5 i delml 2. Denne gangne med stor progresjon: Distansen endte p 9,841 km!! :D Det er en kning p hele 121 meter. Kanonbra! :D Og det var ikke srlig tungt heller. Har stor tro p at jeg skal klare mlet, men vet ikke om jeg klarer tidsfristen p grunn av begrenset tilgang til tredemlle n som vi skal reise p ferie...

Sndag i dag har jeg gtt 7-fjellsturen i Bergen med nesten 8000 andre deltakere og kjempefint vr. Turen gr over Lyderhorn, Damsgrdsfjellet, Lvstakken, Ulrikken, Flyen, Rundemannen og Sandviksfjellet. De tre frste toppene gikk fort og jeg kjente meg sprek, men Ulrikken ble tung. P slutten var jeg sliten og hadde vondt i beina, men fikk heldigvis godt selskap opp mot Rundemannen, til Sandviksfjellet og videre ned mot ml hvor vi fikk T-shorter og diplomer. Fornyd! :D

Utsikt p veien ned fra Ulrikken, godt over halvveis i turen :)

NESTE UKE

Neste uke vil jeg ikke lage noen konkret treningsplan for siden jeg og mamma skal reise til Kypros, men jeg garanterer at det blir trening. Jeg tenker at jeg skal lpe noen fine morgenturer fr solen str opp og vi skal spise frokost, og s blir det nok litt svmming i bassenget og i havet. Jeg gleder meg til snorkle og se p korallene! Onsdag blir vi kanskje med p en fjelltur med Star Tour. Denne uken skal jeg nyte og nr jeg kommer hjem er det pn igjen med trening og konkurranser. Det er mye gy se frem til! :D

2 kommentarer

siljeeira

29.05.2013 kl.12:16

S flink du har vrt:) Hper du har det fint i syden, og at du fr mange fine treningsopplevelser:)

Kos deg s mye <3

Stine

04.06.2013 kl.19:17

siljeeira: Takk! Jeg har hatt en kjempefin uke i syden. Helt toppers! :D

Skriv en ny kommentar

Stine

Stine

21, Elverum

Tjohei! :D Jeg er en aktiv jente fra Bergen som studerer Folkehelse ved Hgskolen i Hedmark, avd. Elverum. Denne bloggen vil for det meste handle om kosthold og sunne oppskrifter, men ogs litt om fysisk aktivitet. Jeg hper du finner en oppskrift som faller i smak. Enjoy! :D Har du sprsml er du velkommen til kontakte meg p stine.sanden@stud.hihm.no eller 95816997. Dersom du nsker bestille produkter fra Herbalife, klikk deg inn p www.herbashop.no/ss98.

Kategorier

Arkiv

Matbloggtoppen
hits