Treningsplan uke 21

FORRIGE UKE

Mandag puttet jeg inn litt alternativ trening med sykling og styrke ved Karma Fitness. Jeg var egentlig veldig trtt, men klarte f til en god kt likevel :)

Tirsdag er dagen for terrenglping og denne tirsdagen var intet unntak. P planen stod det 10 km, men som forrige tirsdag ble det mye lenger. Denne gangen endte jeg opp med lpe litt over 18 km! :) Senere gikk jeg ogs en fin liten tur, s jeg tipper at jeg passerte en halvmaraton i lpet av dagen :)

Onsdag kjente jeg langkten godt i kroppen, men sta som jeg er dro jeg p trening for lpe kt 2 mot delml 2. Jeg var innstilt p at det kom til bli kjempetungt og det ble det, men heldigvis ikke tyngre enn gjennomfrbart. Litt skuffet over at det bare ble 22 meter lenger enn kt 1. Distansen endte p 9,679 meter. Litt over 300 meter hres ikke mye ut, men jeg m ke ganske mye for klare mlet om 10 km p 47,5 minutter. Motivasjonen er i hvertfall p topp og jeg skal jobbe knallhardt for klare det! :)

Torsdag trengte jeg litt roligere og alternativ trening igjen, og var fornyd med en tilsvarende kt som p mandagen.

Fredag var ogs ganske rolig og siden det ogs var 17. mai holdt jeg meg til planen med en lpekt p ca 50 minutter.

Lrdag kt 3, delml 2. Distanse: 9,730 km. Veldig fornyd! Restitusjon, mye god mat og hvile torsdag og fredag frte til et stort overskudd og kten gikk mye lettere enn forventet! :D Senere p dagen reiste jeg og rjan til Kbenhavn og videre til Malm for se Melodi Grand Prix finalen. Det var gy! :D

Sndag var planlagt treningsfri og bytur til Kbenhavn hvor det var masse maratonlpere i gatene. Dagen gikk fort og med fulle batterier er jeg klar for en ny treningsuke. Planen kommer her! :)


P sndag fikk vi sett masse lpere som lp Kbenhavn maraton :)

NESTE UKE

Mandag

Langdistanse
90 min

Tirsdag

Sykle 40 min
Styrke 30 min

Onsdag

Delml 2
kt 4

Torsdag

Lpe 45 min

Fredag

Sykle 40 min
Sykle 30 min

Lrdag

Delml 2
kt 5

Sndag

7-fjellsturen i Bergen

3 kommentarer

trimathlon

20.05.2013 kl.10:49

Dette var ett veldig interessant innlegg for meg som akkurat har begynt trene lp.

Stine

20.05.2013 kl.13:03

trimathlon: S bra! :) Hvis du akkurat har begynt med lping, s br du kanskje ikke begynne trene s mye som jeg gjr. Da kan du fort bli lei eller g p en smell med skader! Husk variert trening :)

trimathlon

20.05.2013 kl.13:05

Takk for tipsene! Som nybegynner kommer de godt med!

Skriv en ny kommentar

Stine

Stine

21, Elverum

Tjohei! :D Jeg er en aktiv jente fra Bergen som studerer Folkehelse ved Hgskolen i Hedmark, avd. Elverum. Denne bloggen vil for det meste handle om kosthold og sunne oppskrifter, men ogs litt om fysisk aktivitet. Jeg hper du finner en oppskrift som faller i smak. Enjoy! :D Har du sprsml er du velkommen til kontakte meg p stine.sanden@stud.hihm.no eller 95816997. Dersom du nsker bestille produkter fra Herbalife, klikk deg inn p www.herbashop.no/ss98.

Kategorier

Arkiv

Matbloggtoppen
hits