Treningsplan uke 20

FORRIGE UKE

Mandag hadde jeg en velfortjent hviledag etter mange dager med mye trening. Fridagen var kjempefin og solen skinte, s det ble likevel en fin tur ut i rask gange. Totalt en tur p ca 45 minutt, som normalt tar 60 minutter. Jeg gikk superfort og ble ordentlig svett i den stekende solen :)

Tirsdag var jeg utladet og klar for en rolig langtur. Egentlig hadde jeg tenkt ca 10 kilometer, men det var s fint vr at jeg og rjan like gode lp noen kilometer lenger med vekslende asfalt og terreng. Jeg tror turen ble 17-18 kilometer til slutt! :)

Onsdag stod jeg opp tidlig og var ferdig trent til ca 9.30. Det er deilig p en fridag! :D Jeg fikk lpt min frste kt p vei mot mlet om 10 km p 47,5 minutter. kten gikk overraskende lett og det ble totalt 9,6 kilometer p mllen innen disse 47,5 minuttene.

Torsdag skviste jeg inn en alternativ kt med sykling og styrke for f litt variasjon og for begrense den store belastningen det er lpe for beinhinnen min. Denne dagen var jeg trtt og det fltes nrmest som om jeg var i svne under hele kten...

Fredag hadde jeg en intervalltrening etter formelen 1-2-3-4-5-5-4-3-2-1 minutter. kten bde starter og avslutter i veldig raskt tempo, og er litt roligere p de lange 5-minuttersdragene. Jeg sparte litt p kreftene med tanke p Holmenkollstafetten, s kten gikk lett :)

Lrdag var det tid for Spirits debut i Holmenkollstafetten. Etappen som jeg lp var p 1060 meter. Dette unnagjorde jeg p 4,17 minutter. Jeg er ikke helt fornyd med tiden min, men totalt sett gjorde laget en kjempeprestasjon med 2. plass og sikret plass i eliteklassen til neste r! :D

Sndagble en superrolig ettermiddagskt p ca 80 minutter og 13 km i skogen. God restitusjon! :)

Etter lpet ble det god middag med laget p restaurant Mona Lisa i
Oslo i grkveld.

NESTE UKE

Mandag

Sykle, 40 min
Styrke, 30 min

Tirsdag

Lpegruppe
Ca. 10 km

Onsdag

Lpe, 60 min
kt 2, delml 2

Torsdag

Sykle, 20 min
Styrke, 30 min

Fredag

Lpe, 45 min

Lrdag

Lpe, 60 min
kt 3, delml 2

Sndag

Fri!

2 kommentarer

Aktivhelse.blogg.no

12.05.2013 kl.18:31

Godt og se at du pusher p med treninga :) Keep the good work up!

Sjekk gjerne ut bloggen min og for nye updates;

www.aktivhelse.blogg.no

Stine

12.05.2013 kl.19:48

Aktivhelse.blogg.no: Takk for det! :D Trening skal jeg fortsette med s lenge jeg kan! :D

Skriv en ny kommentar

Stine

Stine

21, Elverum

Tjohei! :D Jeg er en aktiv jente fra Bergen som studerer Folkehelse ved Hgskolen i Hedmark, avd. Elverum. Denne bloggen vil for det meste handle om kosthold og sunne oppskrifter, men ogs litt om fysisk aktivitet. Jeg hper du finner en oppskrift som faller i smak. Enjoy! :D Har du sprsml er du velkommen til kontakte meg p stine.sanden@stud.hihm.no eller 95816997. Dersom du nsker bestille produkter fra Herbalife, klikk deg inn p www.herbashop.no/ss98.

Kategorier

Arkiv

Matbloggtoppen
hits