Treningsplan uke 16

FORRIGE UKE

Mandag YES, YES, YES, YES, YES!!!! :D :D Denne dagens trening er jeg kjempefornyd med! :D Helt siden onsdag i forrige uke har jeg kjent et skikkelig overskudd p trening og n gr det endelig riktig vei :) N er det forhpentligvis helt slutt p skader og det gr lekende lett lpe. kt 1: Sykle 40 min + styrke 40 min. kt 2: Lpe 40 min, ca 8 km.

Tirsdag hadde jeg ikke like mye energi, men jeg kom meg fint igjennom den planlagte kten. Det ble 60 minutter lping p mlle og n gjenstr det bare 6 kter fr jeg er i ml :)

Onsdag skulle jeg egentlig lpe intervaller, men siden jeg la inn en ekstra lpekt p mandagen og det da ville blitt dag nr 4 p rad med lping, besemte jeg meg for gjre litt endringer. Den planlagte torsdagskten ble derfor flyttet og det ble 40 minutter p sykkel + 40 minutter med styrke. I tillegg var jeg med p bde svmming og rebuslp under praksisen p dagtid. En svrt aktiv og variert dag! :)

Torsdag ble det derfor intervaller slik som i forrige uke (1-2-3-4-5-5-4-3-2-1). Kjempeslitsomt, men klarte holde planlagt tempo og denne gangen litt raskere enn i forrige uke. Jeg var veldig fornyd etterp! :)

Fredag klarte jeg ikke helt bestemme meg for om jeg skulle lpe eller ikke, men jeg endte som vanlig opp med dra p trening. God ny musikk og en intervallkt i beina gjorde det ganske lett tempomessig, men kroppen var ganske sliten og jeg hadde skikkelig vondt i magen s det var rett fr jeg ga opp. Pushet meg likevel, og med denne kten unnagjort har jeg bare 5 kter igjen fr jeg klarer det frste delmlet :)

Lrdag la jeg inn en fridag ettersom kroppen har skreket om det de to siste dagene. Det var kommet masse sn i lpet av natten og det sndde fortsatt, men jeg tok en tur ut likevel. Etter at Frida har flyttet til Bergen, gr jeg langt fra s mye tur som jeg egentlig er vant til og det var skikkelig godt g en lang tur igjen. Det ble totalt 1 time + 50 minutter langs Glomma.rjan er i Hnefoss og har lpt NM terrenglp (3 km). Han kom p 2. plass med tiden 8.02 og det var bare et sekunds margin til 1. plassen. I tillegg ble det ny personlig rekord p distansen i terreng, s dette tror jeg m feires nr han kommer hjem! :D

Sndag er alltid langdistansedag, men denne sndagen ble et unntak. Det kom mye sn i gr, s jeg bestemte meg for lpe inne p mlle, og etter ha regnet ut at jeg ikke rekker alle ktene som er planlagt innen den tidsfristen jeg har satt for det frste delmlet, s bestemte jeg meg for ta en av ktene i dag. Dermed er jeg i rute igjen! :)


Jeg fikk akkurat en hyggelig telefon fra pappa om at Craft vil sponse meg
med enda to tightser som ligger venter p meg nr jeg kommer hjem.
MOTIVASJON! :D

NESTE UKE

Mandag

Fri!

Tirsdag

Lpe, 60 min

Onsdag

Sykle, 40 min
Sykle, 40 min

Torsdag

Intervaller
8 x 1000

Fredag

Sykle, 20 min
Styrke, 40 min

Lrdag

Lpe, 60 min

Sndag

Langdistanse, 75 min

10 kommentarer

silje osmundsen

14.04.2013 kl.13:40

Du er s utrolig flink!

Stine

14.04.2013 kl.13:48

silje osmundsen: Takk! :D

Cesiliegm

14.04.2013 kl.15:55

nsker deg en fin sndag <3

Stine

14.04.2013 kl.16:12

Cesiliegm: Tusen takk og det samme til deg! ;-)

Charlotte

14.04.2013 kl.22:28

Du har ikke fri p mandag, du skal p ridetur jo! Trening det og!;)

Stine

15.04.2013 kl.07:22

Charlotte: Det er sant det ikke er fri mandag heller! Jeg skal ha svmming og en eller annen form for kondisjonstrening nr jeg er i praksis. Men hvem har sagt jeg skal p ridetur? Det vet ikke jeg noe om! :P

Charlotte

15.04.2013 kl.21:58

Haha, bare jeg som trodde dette var Kathrine sin blogg, for jeg fant link til bloggen siden hennes:) og hun har jo vrt p riding i dag :)

Stine

15.04.2013 kl.22:14

Charlotte: Hehe! :) Jeg visste at Katrine skulle p ridning i dag og ble litt redd for at noen hadde meldt meg p ogs. Katrine er en av mine beste venninner i Elverum. Hper dere koste dere p rideturen! ;)

Sissel-Johanne :)

16.04.2013 kl.11:22

For en fin treningsuke! :) Hvordan har du egentlig lagt opp planen mot delmlene? Er det s og s mange lpekter fr du skal prve deg p delmlet?

Stine

16.04.2013 kl.16:53

Sissel: Jeg har planlagt 15 kter, hvor den siste er lpe 10 km p 50 minutter. N har jeg nettopp kommet hjem fra den 12. kten og den gikk supert selv om jeg var sliten etter en hel dag p praksis. N nrmer det seg ml! :D

Skriv en ny kommentar

Stine

Stine

21, Elverum

Tjohei! :D Jeg er en aktiv jente fra Bergen som studerer Folkehelse ved Hgskolen i Hedmark, avd. Elverum. Denne bloggen vil for det meste handle om kosthold og sunne oppskrifter, men ogs litt om fysisk aktivitet. Jeg hper du finner en oppskrift som faller i smak. Enjoy! :D Har du sprsml er du velkommen til kontakte meg p stine.sanden@stud.hihm.no eller 95816997. Dersom du nsker bestille produkter fra Herbalife, klikk deg inn p www.herbashop.no/ss98.

Kategorier

Arkiv

Matbloggtoppen
hits